(unui copil căruia i s-a furat râul)
......................................
pot să spun c-am trăit,
am risipit ceva in lumină:
o copilărie
răstignită,
ramasă undeva desculţă,
asteptînd pe Dumnezeu să coboare
pe malul unui râu cu nume-n tăceri risipit
în nerostirile tatălui meu mucalit...
Nistru îi spune...
Nu l-am văzut niciodată plângînd...
doar într-un vis
interzis.
Tălpile mele, însă,
duc dorul pietrelor Lui,
rămase acolo...
asteptînd sa rodească flori...
într-o zi,
poate,
cand Dumnezeu, cu mine şi cu tata de mână,
se va plimba pe malul unui râu...
Nistru îi spune...
nu va fi niciodată târziu...
chiar dacă,
doar intr-un vis
interzis...
râul curgea prin inima mea
să mă apere de pustiu...
Pot să spun c-am trăit...
Am risipit ceva în lumină..
O copilarie răstignită şi...
nişte morminte...
rămase pe malul unui râu...
Cine le mângâie crucea?
(28. 05. 2013)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Jocul inteligent la orele de limbă şi literatură română