MINISTERUL EDUCAŢIEI REPUBLICII MOLDOVA
COLEGIUL INDUSTRIAL-PEDAGOGIC CAHUL




NICHITA & ALIFANTIS



RECITAL DE

POEZIE & MUZICĂ:

„NEUITATELE FEMEI...”1 aprilie, 20013, sala 4



« Dacă tu vrei să comunici cu un copac, ar trebui ca un braţ al tău sa se faca ramura cu frunze si o ramura a copacului sa se faca brat cu degete. Ar trebui sa mori putin ca om si sa invii ca planta, iar planta sa moara intrucatva si sa devina intr-o parte a ei om. » (Nichita Stănescu)



“Până să te cunosc, am iubit marea.
până să te cunosc, am iubit munţii.
până să te cunosc, am iubit cerul.
până să te cunosc, am iubit iubirea.
până să te cunosc, am iubit cunoaşterea.
te-am cunoscut şi tot ce am iubit a devenit TU.
tu, acest urlet din adâncul cel mai adânc al fiinţei mele.te-am cunoscut şi de-atunci,
nu mă mai recunosc.” (Nicu Alifantis)




















Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Jocul inteligent la orele de limbă şi literatură română